carticica

Citim impreuna.

Colectia Phonics Readers

on November 19, 2013

Astazi am primit in posta cele 12 carticele din colectia Phonics Readers si pentru ca pe site nu am gasit la niciunul dintre titluri pagini din carte, m-am apucat sa le buchisesc eu.

Pozele chiar nu sunt cele mai reusite pentru ca ma desfasor in timpul orei de somn, si le-am facut cu lumina putinašŸ™‚, dar e suficient pentru a va face o idee.

Iata trei dintre ele:

SAMSUNG

Si daca deschidem una:

SAMSUNG SAMSUNG

Avem o pagina explicativa care ne introduce in lumea fonemelor si ne ajuta sa intelegem ce rol au ele in procesul de invatare a limbii, a vocabularului mai complex, bineinteles se refera la cele specifice limbii engleze, si la fel, ofera cateva sugestii despre cum pot fi folosite carticelele. Este pana la urma vorba despre familiarizarea cu sunetele limbii engleze intr-un mod simplu si distractiv.

Povestioarele in sine sunt foarte atractive pentru cei mici si vreau sa va arat cum unele dintre paginile carticelelor au extensii care ascund si mai multe minunatii – peripetiišŸ™‚. Copiii sunt incantati sa descopere secrete. Ā Toate carticelele au astfel de pagini. Ā A, si sa nu uit de ratusca galbena care nu lipseste de pe nicio pagina a carticelelor si se cere a fi cautata.

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

Am creat postul acesta pentru ca am fost si eu curioasa sa vad ce se afla intre copertile acestor carticele si sunt sigura ca sunt si altii la fel de curiosi ca si mine.

Oferta, pe care o gasiti aici, mai e valabila pana in 31 decembrie, sau pana la epuizarea stocului.

Sa va fie de folos!


Leave a Reply

