carticica

Citim impreuna.

Incepem sa ne pregatim de Craciun

on November 18, 2013

Ce surpriza!🙂 Eu initial crezusem ca este o carte.

Ce multa vreme a trecut de cand nu am mai scris aici🙂. Pentru ca am nevoie de mai multe poze ca sa va arat si voua ce am descoperit eu astazi, am revenit aici, cu drag🙂.

Si iata, in pachetul de astazi un calendar special pentru a face asteptarea Craciunului mai interesanta.

SAMSUNG

Dupa cum scriam mai sus, eu chiar am crezut ca e o carticica si mare mi-a fost mirarea sa vad cum se desface si devine ceea ce vedeti mai jos🙂. Se poate plasa la loc de cinste si colora zilnic in asteptarea lui Mos Craciun.

SAMSUNG

SAMSUNG

Calendarul este confectionat din carton tare, cu 24 de ferestruici care se deschid pentru a dezvalui surpize minunate, si acelea tot de colorat🙂. Exemplarul acesta a sosit cu inca trei prieteni din colectia Get Ready for Christmas (un set de felicitari de Craciun, o carticica cu decoratiuni de decupat, modelat si  lipit si o carticica cu diverse activitati).

Eu am ramas din nou placut surprinsa si ca de obicei as vrea sa am si eu exemplarul  meu personal, dar cu siguranta un copilas se va bucura nespus sa il primeasca pe acesta🙂.

Gasiti mai multe detalii despre acest calendar aici.

Va pup si va doresc sa aveti o iarna minunata! Noi cu siguranta ne pregatim, iar anul acesta Usborne o sa fie un element important in pregatirile noastre. Revenim🙂.


Leave a Reply

