carticica

Citim impreuna.

Farmyard Tales – adunate toate intr-o editie DE COLECTIE!

on August 2, 2013

Ieri s-a facut azi, dar am ajuns si la carticica de care spuneam ca mi s-a lipit de suflet. The Complete Book of Farmyard Tales este una dintre cele trei carticele care se pot livra gratuit la comenzi mai mari de 100 de lire (in jur de 500 ron), sau dupa cum spun ei, celor care gazduiesc o petrecere in lunile iulie si august.

Si uite asa m-am trezit eu cu ea pe masa … ei nu chiar m-am trezit pentru ca o vazusem mai demult, si imi placuse si chiar o asteptam si e o MINUNE de carte.

SAMSUNG

E de fapt o carte cu imagini, si putin scris pe langa, asa cat sa se formeze douazeci de povestioare foarte hazlii, numai bune de distrat copiii … mici si mari. Dar totusi e o chestie serioasa, ma gandesc, la cele 320 de pagini ale ei, prinse in coperta aceea frumoasa si pufoasa care ma incanta pe mine🙂. Of, ce-mi mai place sa o rasfoiesc si sa ma delectez cu intamplarile poznase de la Apple Farm.

Iar acesta este Apple Tree Village:

SAMSUNG

Cu siguranta, daca va ganditi la un cadou dragut sau mai altfel, sau chiar ceva special pentru voi (hai, copiii vostri ;)), carticica aceasta merita din plin.

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

A, si mai exista si o ratusca nostima pe care trebuie sa o gasiti pe fiecare pagina🙂

Succes!😉


Leave a Reply

