carticica

Citim impreuna.

Max and Millie – toddler books :)

on July 24, 2013

Si de ce sa nu incep direct cu surpriza cea mai placuta?🙂.

Nu ma pot abtine sa nu scriu prima data despre carticelele cu Max si Millie.

SAMSUNG

Am fost atat de incantata de ele! Poate si din cauza ca cei de la editura ne avertizau ca s-ar putea sa fie cu defect. Ei bine, dintre toate exemplarele pe care le-am primit azi, atat din Get Dressed, Max and Millie cat si din Time for Bed, Max and Millie, niciuna nu are defect, asa cum m-as fi gandit eu.🙂 Nu sunt nici rupte, nici zgariate, nici patate, nici nimic🙂. Defectul apare la unele exemplare si consta intr-un cotor mai pronuntat, din cauza unei greseli de dimendionare la tiparire.  Dar … ce frumos din partea lor ca ne-au avertizat🙂.

SAMSUNG

Apoi m-a impresionat placut faptul ca sunt CARTONATE complet, si paginile din interior🙂 Doar sunt pentru toddleri, nu? Iar povestioarele sunt foarte dragalase, si astfel carticelele devin de-a dreptul utile atat prin mesajul pe care vor sa-l transmita cat si pentru invatarea limbii engleze intr-un mod mai informal, asa🙂. Eu cu siguranta am de gand sa le iau si pentru I. Si daca inainte avertizam pe toata lumea in legatura cu defectul, acum pot sa spun ca isi merita banutii.

SAMSUNG

Pana in 9 august sunt inca la reducere, 12 RON/exemplar, si mai sunt doua titluri din serie: Brush your teeth, Max and Millie si  Take turns, Max and Milllie.

Enjoy your July!

UPDATE: Vreau sa mentionez ca in cazul carticelelor Brush your teeth din seria aceasta defectul acela anuntat de tipar / dimensionare este mai vizibil la unele exemplare.

Iar ca sa inchei intr-o nota frumoasa, iata ca in seara aceasta am luat impreuna cu I. carticica Take Turns, Max and Millie. Am luat-o asa, sa ne uitam prin ea, cum mai facem noi cu alte carticele. Dar am inceput sa-i spun si povestea si a rezonat atat de bine cu ea, i-a placut atat de mult incat m-a ascultat foarte atenta si preocupata de situatie pana la sfarsit. Cred ca a fost prima data cand a fost interesata de ce se petrece de fapt si nu numai de imagini. Si apoi chiar am comentat (pe limba noastra) ce s-a intamplat in carte intre cei doi prieteni si cum si-au rezolvat ei problema. Of, a fost asa de … frumos🙂, si da e ceva cu ce se confrunta ea, acum,  in interactiunile ei cu alti copii. E fantastic.


One response to “Max and Millie – toddler books :)

  1. multumim pentru recomandare
    si noua ne plac aceste carticele

Leave a Reply

