carticica

Citim impreuna.

Pe ploaie, vara, ies …

on June 27, 2013

Pentru ca afara ploua, pentru ca Irina are deja un pic de antrenament si pentru ca eu ma plictiseam, m-am gandit sa facem ceva, altceva decat ce facem noi de obicei.

Asa ca am luat carticica asta:

SAMSUNG

Am deschis la pagina asta (pentru ca Irina insista – pe limba ei –  de multa vreme sa-i fac un crab. Drept sa spun a cam fost bataie de cap. Data viitoare facem ceva mai light.):

SAMSUNG

Ne-am adunat materialele si vopselele pe care le-am primit :):

SAMSUNG

Dupa cum se observa Irina nu a asteptat ea mult si s-a si pus pe treaba … pic, pic, pic cu degetelele sa infrumuseteze hartia care era totusi prea alba (dupa cum spuneam, are deja un anume antrenament ;)).

Si iata ca iesit noul nostru prieten CRABUL, pe care chiar asa slabutel, cu picioare in minus, clesti si ochi supra-dimensionati (pentru ca mama se pare ca nu a prea inteles cata folie de aluminiu sa foloseasca), l-am indragit pe data:

SAMSUNG SAMSUNG

Dupa sedinta foto de pe masuta noastra de lucru, de drag, i-am smuls picioarele si ochii si l-am pupat.

Mda … dar A MERITAT!

Dupa-amieze ploioase placute va dorim! Cu prichindei in jurul nostru cu siguranta ca vor fi mereu asa.


Leave a Reply

