carticica

Citim impreuna.

O alta carte de colorat?

on March 14, 2013

Azi despre carti de colorat pentru ca am mai primit una si mi-e atat de draga incat simt nevoia sa scriu despre ea. Nu e doar o alta carte de colorat. E mai mult decat atat. E o carte in care iti aduci si tu contributia, in care creezi ceva. Asta te face sa te simti bine. Stiti ce scrie pe prima pagina?

“With pictures by lots of famous artists and …………..  (write your name here)” Minunat🙂

SAMSUNG

Da, My very firt ART colouring book. Primisem mai demult My very first ART book, o carticica la fel de draguta si am fost curioasa sa vad cum e si aceasta.

Spre deosebire de clasicele carti de colorat cu care ma obisnuisem eu la varsta prunciei, aceasta te inspira si apoi iti da frau liber la imaginatie. Pe pagina din stanga ai o opera de arta, creata de un artist faimos, cu explicatii pe intelesul celor mici despre tehnica, sau citate dragute din artistii respectivi. Pe pagina din dreapta, cu cateva linii sau forme ajutatoare, ai voie sa creezi si tu ceva similar. Si incepe sa-ti placa. La sfarsitul cartii ai doua pagini de abtibilduri, ca poate ai chef sa si lipesti ceva.

SAMSUNG

SAMSUNG

Nici nu m-am putut hotari asupra paginilor exemplu pe care sa le postez aici, am ales la intamplare. Mi-au placut oricum mult mai multe: noaptea instelata de van Gogh, insectele lui Andy Warhol, rinocerul lui Albrecht Durer sau dinamismul formelor de lumina in spatiu de Gino Severini (suna pretentios dar e minunata🙂 ).

Hartia e groasa, si putin poroasa, asemanatoare unui bloc de desen de calitate, asa ca poti folosi creioane colorate, markere, carioca, chiar si acuarele as indrazni eu, si rezultatele ar fi excelente.

Toate carticelele de colorat pe care le-am vazut de la Usborne sunt asemantoare ca si concept si hartie. Forme simple, care initial ti se par anoste, fara sens, pentru ca nu exista o poveste acolo, un fir ce poate fi urmarit. Nu exista pentru ca tu esti cel care esti invitat sa o creezi. Ele iti ofera baza, iar tu dupa ce construiesti, poti realiza o carticica minunata la care te poti intoarce iar si iar, sa o admiri cu placere.

Cu ce am ramas eu privindu-le si admirandu-le? Sunt carticele de colorat despre care nu poti spune: “Gata am terminat-o pe asta, urmatoarea!” Nu, le colorezi si le pastrezi pe langa tine pentru ca nu te vei putea abtine sa nu le iei din nou la rasfoit.

Iata cateva imagini si din Big Colouring Book:

SAMSUNGSAMSUNG SAMSUNG

Iar aici puteti vedea cateva pagini din Lots of things to find and colour, unde lucrurile se complica putin.

Spor la colorat! (cu ce vreti voi)


Leave a Reply

