carticica

Citim impreuna.

O plimbare prin Nova Urbs

on January 30, 2013

Ce m-am mai bucurat cand am primit carticica aceasta – “Look inside: Roman Town”! Eu ma declar fan al orasului romanšŸ™‚, cate ore nu mi-am petrecut in fata computerului, construind orase romane, poate stiti si voi jocul acela, nu zic numešŸ™‚. Ce vremuri domle’, ce vremuri!

De cand ne-a venit carticica am tot asteptat momentul in care s-o pot deschide si sa ma uit si eu despre ce e vorba. Momentul a sosit, azi, la somnul de pranz bineinteles. Si din nou, nu am fost dezamagita delocšŸ™‚.

SAMSUNG

Faci cunostinta cu familia Flavius din Nova Urbs, iar tu, ca sa descoperi ce fac ei intr-o zi obisnuita trebuie sa gasesti si sa deschizi o multime de gemulete, usite, si te mai miri ce. In felul acesta afli unde locuiesc si ce locuri frecventeaza in timpul zilei, ce se petrece in forum sau la ferma, cum e la o cursa de care de lupta sau la cina.

Ā SAMSUNG

Si pe cand credeai ca ai descoperit totul dand la o parte o perdeluta, ce sa vezi acolo …. inca alte cateva secrete de dezvaluit.

SAMSUNG

La piata se stie ca te duci cu lista de cumparaturi si trebuie sa gasesti totul de pe lista. Oare cat iti ia sa-ti umpli cosul?

SAMSUNG

Poate vi se pare ca sunt prea multe detalii pe pagina. Mie insa imi place sa le Ā studiez. Sa o iauĀ incet dintr-un colt sau altul si sa descopar lucruri pe care nu le-am observat la prima vedere. Unele chiar imi starnesc rasul. E totusi un oras mare si plin de activitate.Ā 

Ma gandeam eu asa ca poate ar trebui sa scriu si despre minusuri. Dar la carticica asta eu nu am gasit niciunul. Pentru ca imi place! Poate gasiti voišŸ™‚

Din nou, pagina ei “oficiala” esteĀ aici. Ea se afla inca la reducere azi si maine, iar albumul cu reduceri il puteti vedea aici.

Noi continuam sa ne citim carticelele. Avem mult de lucru.

Pe curand!


Leave a Reply

