carticica

Citim impreuna.

11 Povestioare Minunate

on January 19, 2013

SAMSUNG

Oare voi stiti unde se ascund micile bucurii? Bursucul si-a pierdut-o pe a sa, iar Soricelul incearca din rasputeri sa il ajute. Dar cu siguranta nu gaseste nici una la magazin.

Un Catel cu balon rosu, caruia ii place painea prajita cu unt, isi doreste bucuros un prieten nou.

SAMSUNG

Stiati ca exista insule care stiu sa inoate si pestisori care sunt curiosi sa ne vada pe noi umbland? Abia se pot abtine sa nu rada cand Catelul si Pisica le fac o demonstratie de mers.

Pe toti i-am descoperit cu incantare in paginile acestei carticele. Si nu sunt singurii care incearca sa-si rezolve micile lor probleme. Five-Minute Bedtime Stories e o minunatie de carticica. Vreau sa scriu repede despre ea pentru ca ne va parasi in curand. E promisa unui baietel. Dar noi cu siguranta o sa incercam sa ne-o procuram.

Are unprezece povestioare scurte numai bune de mangaiat sufletul la sfarsitul zilei. Da, e in engleza, asa ca parintii, dragii de ei, pot sa incerce sa traduca  copilasilor daca acestia inca nu sunt familiarizati cu limba, iar daca stiu deja sa o vorbeasca cat de cat si sunt la varsta scolaritului, eu zic ca e un exercitiu perfect. Povestirile sunt atat de interesante incat le pot capta atentia si celor mai marisori. La mine a mers.

SAMSUNG

Aaa, si sa nu va mai spun de senzatia placuta pe care ti-o lasa la atingere coperta ei grasuta si pufoasa😉.

Irina mea e inca mica, nu are asa multa rabdare la citit si povestit, dar ii place foarte mult sa o rasfoiasca, sa se uite la imagini, pe care inca nu le-am laudat, dar uitati-va si voi aici:

SAMSUNG

Noua ne place foarte mult la varsta asta, adica un an si ceva, sa cautam animalele si sa facem ca ele. Ca si Leutul care incearca sa-si gaseasca propriul glas. Na, ca mi-a scapat inca un “teaser”🙂

Pagina ei “oficiala” este asta.  Aici gasiti si alte pagini exemplu, mai frumoase decat ale mele, inclusiv cuprinsul.

Iar daca vreti sa aflati despre alte carticele frumoase de la aceeasi editura, puteti sa ne urmariti chiar aici, pe blogul nostru, sau aici.

Citim si ne jucam impreuna.


2 responses to “11 Povestioare Minunate

  1. Adina says:

    E o idee foarte buna sa prezinti cartile mai in detaliu, poate chiar din cele care sunt la oferta🙂
    Si Irinei mele ii plac mult cartile!

    • carmencblue says:

      🙂 Multumesc mult! Este primul comment pe care il primesc;)) In alta ordine de idei, da, incerc sa iau carticelele la rand, sa le citim, sau sa le citesc, sa le simt eu asa … si sa impartasesc apoi. Asta cat imi permite timpul de “mami”. O sa scriu si despre cele din oferta, despre cele pe care le am din oferta de fapt. Nu le am pe toate. Poate voi primi feedback si de la cei care au comandat deja. Eu cel putin asa sper. Multumesc inca o data pentru interes! A, si ce frumos ca avem un “nume” in comun😉

Leave a Reply

